Riksoesie.reismee.nl

3/4 van mijn avontuur en blog nummer 34!

Hoi hoi,

Is alweer even geleden sinds mijn laatste blog maar ik beleef niet zo heel veel bijzonders meer hihi. Maar nu weer genoeg bij elkaar verzameld voor jullie!

Veel lees plezier:

Waar waren we gebleven:

Owwja: Donderdag 21 mei voor het laatst Maddie naar Auckland gebracht voor haar Dolls House show. Ze deed een super show dus een mooie afsluiter voor mij. Wel gek na 7x het niet meer te zien. Maar brengt wat meer rust in de tent.

Maandag veranderde het weer met veel wind :( + een hoop regenval. Niet grappig, de winter komt eraan!

Woensdag een nieuwe mijlpaal bereikt nog 100dagen voor mijn avontuur voorbij is. Gaat nu echt opschieten.

Donderdag hadden de twins hun Prep test voor zingen (een examen voordat het echte werk begint). Beide geslaagd, de rest van de dag lekker samen doorgebracht een lekkere lunch gemaakt voor mijn kanjers en daarna in de speeltuin gespeeld en op hun fietsen gereden.

Donderdag, vrijdag, zaterdag was het prachtig weer strak blauwe lucht. Daarbij hoort dan ook donderdagnacht 3°C dat is toch echt niet warm, bbrrrrr.

Zondag is het dan weer veel regen, het weer is nu zo onvoorspelbaar .

Zaterdag en zondag weer open huis om 11.00uur gelukkig kwamen er nu wat meer mensen dus we gaan het zien of de goede ertussen zit dag middag creatief bezig geweest met soort stressballen gemaakt uit ballonnen en meel.

Maandag 1juni was het Queensday. Werd niks bijzonders georganiseerd. Maar punt blijft extra dag vrij ;). Daar dankbaar gebruik van gemaakt en met Alica naar Hamilton gegaan. Een kijkje genomen in de "Hamilton gardens" prachtig onderhouden. Daarna city van Hamilton ingegaan was helaas niet zoveel bijzonders dus een bioscoop ingedoken en "Spy" gekeken. Briljante film zeker de moeite waar als je van humour houdt!

Vrijdag rond de middag vertrokken naar Whangarei op naar Mike en Kathie.

Daar het weekend doorgebracht, gezellig bij mijn kiwi papa en mama ;). Op zaterdag ochtend was Piene (achternichtje) er ook en gezellig hoop plaatsen bekeken en leuke tijd samen gehad. Op zondag een voetbal wedstrijd gekeken van de fifa world onder de 20. Fuji-Uzbekistan helaas verloor Fuji met 0.3 maar het was leuk om het een x mee te maken :).

's Avonds nog even met me broer"tje" geskyped. Hij is nu ook volwassen 18jaar hihi. Happy birthday nog een x ;).

Vandaag maandag 8juni zijn Sarah, Theodore, Maddie niet lekker. Dus hoop dat ik gespaard blijf en niet ziek wordt maar we gaan het zien. Grrr winter!

Terwijl jullie in Nederland de "warmte" (zomer) tegemoet gaan wordt het hier kouder en winter.

Het weer wordt meer en meer onvoorspelbaar met als resultaat veel regenbogen :). Helaas soms ook natte kleren :o.

Fijne week iedereen.

Heb je vragen of vind je het leuk om een x te skype laat hee weten ;).

Liefs,

De kiwi

mama

Hey kiwi zoon, ja nu komt het eind van je grote nieuw zeeland avontuur inzicht, gelukkig,hihi ;)
Hier zijn we druk bezig met de verbouwing van de beneden verdieping. Alles wat we uitbesteedt hadden liep volgens planning. Alleen onze eigen dingen gaan niet volgens planning, wij zijn er langer mee bezig. Maar ach dat geeft niet we hebben de tijd. Jou kamer is nu opslag van veel spullen die in de woonkamer stond, en jij bent nog niet thuis dus....
Tegen de tijd dat jij er weer bent zijn al die spullen vast eruit. ;)
Ik hoop dat je niet ziek wordt, veel buiten frisse lucht en genoeg vitamines dan lukt dat vast.
Liefs en een dikke kus X

Monique

Hoi Rik,
Leuk om je verhaal weer te lezen.
Je doet volgens mijn best veel.
En idd nu het winter wordt niet te hopen dat jij ook aangestoken wordt!
Heel veel kiwi's eten????
De tijd gaat wel snel.

Nog heel veel plezier straks met Coen en vriendin.

Groeten uit Zevenhuizen