Riksoesie.reismee.nl

Dutch Kingsnight Auckland and 8 months from Home.

Hoi hoi allemaal,

Zijn weer 2 weken voorbij gegaan sinds mijn laatste blog. Maar nu toch weer voldoende mee gemaakt dus veel leesplezier.

Ik merk steeds meer dat de herfst/winter in Nieuw Zeeland komt het wordt vooral 's ochtends steeds lastiger om eruit te komen ;).

Precies vandaag ben ik 8maanden weg van Nederland wat gaat de tijd hard

Afgelopen 2 weken in snelvaart:

22 en 23April:

Woensdag en donderdag Maddie naar Auckland gereden voor haar repetitie. Daarna op de weg terug paar kleine files maar het was oke :).

Vrijdagochtend zwemles met Theo gehad na 3 weken in een hogere klas. Veel veranderingen wat Theo niet zo leuk ben benieuwd naar volgende week.

Maandag extra vrije dag vanwege ANZAC day. Naar een andere au pair gegaan. Onderweg een rood meer gezien super gaaf. Dus i nieuw zeeland hebben ze blauwe, groene en rode meren voorals nog.

Dinsdag, woensdag en donderdag heb ik Maddie naar Auckland gebracht voor haar technische repetities voor het Doll house (musical). Gaat nu echt bijna beginnen. Vanaf 1 mei gaan ze van start ;).

Woensdag voor taxichauffeur gespeeld. In totaal 260km gereden en 4 a 4.5 uur. Dus heb wel weer genoeg gereden. 2x Maddie naar Auckland centrum gereden en natuurlijk kids van school opgepikt. Gelukkig allemaal goed gegaan. Wel file gereden en denk 5 ongelukken gezien, dus iedereen was weer goed aan het opletten, ma niet heus!

Donderdag een preview van Maddie haar show gezien, Dolls House.

Heel gaaf om je au pair kindje zo op het toneel te zien. Iedere x alsz zij op het podium stond keek ik alleen naar haar en vergat de rest hihi. Heel geslaagd en iedereen was er tevreden over.

Vrijdagavond rond je rennen. Alles ging goed tot 3/5 van het rondje. Toen ging ik door me knie (andere knie als voor de Tangoriro Crossing) dus ik denk dat mijn lichaam (knieen) het niet aan kunnen dus maar rustig aan doen voor aankomende 4 maanden.

Zaterdag naar Piene (achternichtje) in Auckland. Samen bij gekletst 's middags en 's avonds naar Kingsday. Met een grote groep nederlanders helemaal los gaan en heerlijk genieten van de nederlandse muziek. Rond 02:00uur was het feestje afgelopen. Wilde we eigenlijk nog door feesten maar mocht nergens meer in omdat ik mijn volleybal t-shirt (van Robin ;) ) dus 1 centimeter van me schouders kon je zien en was ik daarmee voor alle clubs te "bloot", zeg maar gekke Nieuw Zeelanders.

Maar een Maccie gepakt en daarna dromenland bezocht ;).

Morgen begint weer een nieuwe week vol met shows en drukke planningen dus mijn slaap heb ik hard nodig.

Weltruste Nederland.

Rik de kiwi.

Reacties

Reacties

papa

Leuk om de showbizz van dichtbij mee te maken. Maddie krijgt nog geen sterallures? Koningsdag was wel gaaf, denk ik; lekker meeblèren met die geweldige nederlandse liedjes, ahum. Veel plezier komende week met de voorstellingen van 'jouw' Maddie.

mama

Ha ha te bloot bij je schouders en dat bij jongens, echt een lachtertje, of zijn ze daar zo preuts?
Wat is ANZAC day? Behalve een vrije dag.
Wel gezellig dat je met een achetrnichtje op pad bent gegaan, weer een familie lid in NZ ontmoet.
Hier alles oké, bijna exame tijd!
Nog veel succes als privé chauffeur!
Dikke kus X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!