Riksoesie.reismee.nl

Easter weekend and house a week for myself :)

Heey allemaal,

Hoop dat jullie allemaal een leuk paasweekend hebben gehad?

Hoor dat het eindelijk warmer wordt in Nederland? Hier wordt het ook kouder kan merken dat het herfst begint te worden. Meer regen en frisser 18 graden ;).

Verhaal van 29 maart-13 april:

Het huis is vanaf Dinsdag ochtend bezienswaardig. Dus alles moet nu netjes blijven tot het huis verkocht wordt, stink ;). Is wel lastig en soms irritant om alles piekfijn in orde te hebben. Maar went denk ik wel.

Maandag ochtend samen met Sarah de laatste spulletjes gekocht om het huis er super uit te laten zien.

Woensdag had Sarah toch nog wat spulletjes nodig een paar schilderijen enz.

Heb ik nog even geshopt.

Vrijdagochtend richtig Whangarei vertrokken om paasweekend met Mike en Kathie op de boot door te brengen. Paar kleine files gehad maar al met al mag ik niet klagen :). Op de boot aangekomen stukje gevaren en stukje gepeddeld op een sup board. Op een eilandje een heuvel beklommen.

De zaterdag was het nog steeds mooi weer. 's Middags gesnorkeld wat super leuk was want de vissen kwamen naar mij toe om me goed te bekijken ;). Daarna opgedroogd en bij gebruind op de voorkant van de boot, lekker warm.

's Avonds kwamen paar vrienden van Mike en Kathie een drankje doen, was erg gezellig.

Zaterdag op zondag ging de wintertijd in in Nieuw Zeeland. Alleen me lichaam deed daar niet aan mee dus lekker vroeg wakker. De rest van de zondag nog een heuveltje beklommen bij een lagoon prachtig uitzicht op de top. Tegen het einde van de middag terug naar de Marine gevaren. 's Avonds hapje gegeten in Paihia.

Paasmaandag laatste dingetjes schoongemaakt op de boot en terug naar Whangarei gereden.

's Avonds met Rodger en Marie bij hun dochter heerlijk tapas gegeten ;).

Dinsdag avond ging moeder voor een week naar Hong kong hopelijk alles even met rust kunnen laten en heerlijk relaxen ;).

Woenadagochtend heb ik Maddie naar een auditie van a Doll house gebracht. Voor deze musical / theater show, was Maddie speciaal uitgekozen en de regiseur is 1 van de top in Nieuw Zeeland. Auditie was heel makkelijk zei Maddie en leuk. Uiteindelijk ook met een goed resultaat ze heeft de rol gekregen. Aankomende week veel repeteren en dan eind april beginnen met de shows 26 in totaal in 5 weken. Gelukkig zijn er 2 van haar karakter dus doet ze de helft van de shows ;).

Donderdag voor carwas gespeeld hihi. Beide auto's even helemaal schoon gemaakt. Staan die ook weer mooi voor het open huis.

Zaterdag had Maddie haar eerst repetitie in Auckland voor de musical. Eerst Chris bij oma en daarna Maddie en door naar Auckland. Nadat we Maddie hadden afgedropt bij de repetitie. Hadden we 3 uur de tijd om samen plezier te maken. Naar Mount Eden gegaan met prachtig uitzicht over Auckland. Ook in een speeltuin gespeeld. De tijd vloog voorbij. Heerlijk zo 1 op 1 met een twin.

Zondag huisje in perfecte staat gemaakt voor het open huis. Helaas kwam er maar 1 iemand. Geen idee wat die makelaars doen maar 1 ding is zeker ze doen iets niet goed.

's Avonds met Lukas (jongen au pair) de film Interstellar gekeken. Mooie film alleen einde is heel raar ;).

Maandagochtend met Broertje en Evita geskyped. De planning door genomen voor eind Juli wanneer ze deze kant op komen. Maar natuurlijk ook lekker gekletst. Krijg er steeds meer zin in.

Na het skype zou het eigenlijk bijna droog moeten blijven tot 09.00. Dus snel me sport kleren aan gedaan om te rennen. Helaas had de weersvoorspelling het verkeerd, drijfnat geregend. Was z'n zelfde hoosbui als vrijdag avond die ik op facebook zette. Oepsie.

Deze week nog tot Donderdag middag alleen in het huis en dan is Sarah weer thuis.

Dus nog even genieten van de rust :).

See ya.

mama

Ha die Rik, Lekker zoveel familie 'dichtbij'.En dan ook nog heerlijk relaxen op de boot, je bent maar een bofkont. Eindelijk gaan de rollen omgedraaid worden wat het weer betreft.
Nou geniet nog ff van de rust want volgende week start alles weer goed, Vooral nu je ook Maddie elke keer naar Auckland moet brengen voor repetitie. Die uitvoeringen zijn er wel veel, zelfs met zijn 2en dezelfde rol is toch nog bijna 3 keer per week op de planken.
Wat is het verhaal achter dat stuk, a doll house?
Dikke knuffel xx