Riksoesie.reismee.nl

exciting news

Hallo iedereen,

Toch genoeg meegemaakt deze week voor een nieuwe update van mijn leven in kiwi land.

Mijn weekje:

Dinsdag weer een zomerskapsel laten maken van me haar ;).

Daar heen gelopen en terug kijken hoe me knie zou reageren. Nog wel beetje pijnlijk maar al wel beter ;).

Woensdagavond samen met de twins de school theater show van Maddie gekeken "The Jungle book".

Super leuk om te zien. Genoten van de voorstelling.

Vrijdag vroeg uit de veren vanwege verhuizen van alle overbodige spullen. Problemen met huren van een vrachtautootjes gehad. Gelukkig wist Sarah nog iemand die een vrachtautootje had en hij had gelukkig tijd ;), en een super gozer.

Zaterdag met Theo een zwemles gehad. Maddie/Liam/Chris hadden die net gehad. Na afloop in de auto terug naar huis. Daar was moeder druk bezig met huis stukje bij beetje spik en span te krijgen om het te verkopen. De rest van de middag was moeder druk bezig met afspraken bij de bank en makelaars. Blijkt ze een offer op een huis te hebben gedaan en vanavond hoorde we dat de eigenaren het hebben geaccepteerd. Dus nu snel dit huis verkopen en dan op naar dit huis https://trademe.co.nz/851507142, moehahah. Laat even weten wat je van het huis vindt. I love it ;)

Dus al met al toch wel weer genoeg mee gemaakt om te vertellen. Hihi

Volgende week wat later de blog want ben dan in Whangarei en hopelijk op de boot bij Mike en Kathie met goed weer. Hou van Pasen :).

Succes vanavond/vanacht in Europa met de klok vooruit draaien en genieten van de zomertijd. Maakt het tijdverschil 11uur.

groetjes aan iedereen

Kiwi Rik

Petra

Zodan Rik ja wat kun je zeggen op zo n huis. Daar droomt iedereen van toch? Geniet ervan en uiteraard volgende week met Pasen.

Groetjes
Petra

papa

Je kunt het slechter treffen. Je verdient dit blijkbaar met al je noeste inpakwerk. Op een 'bootje' in de Bay of Islands zou ik met Pasen ook wel een eitje lusten. Veel plezier. En rust voor je knie.