Riksoesie.reismee.nl

daar ben ik weer

Hoi hoi lieve bloglezers,

Her wordt langzamer koeler in Nieuw Zeeland! Beetje vervelend maar ook wel lekker niet zo meer branden in het zonnetje.

Precies vandaag 8 weken bij de mijn "nieuwe" (2de) familie. Nog 24 weken te gaan voor ik Nieuw Zeeland weer inruil voor Nederland. Duurt nog wel even maar omdat ik over de helft van mijn avontuur ben lijkt het zo kort. Heel vreemd maar waar ;)

Mijn weekje:

Deze week is er niet zo veel bijzoners gebeurd.

Donderdag bleef een vriendinnetje van Maddie slapen dus dat was dolle boel. Extra hard werken met 5 kids. Alsof 4 niet genoeg was maar hebben het overleefd.

Probeer nu iets meer tijd vrij te maken of te plannen zodat ik ook 1 op 1 tijd heb met de kids. En lukt al aardig deze week samen met Maddie een tekening gemaakt.

Samen met Theo in de speeltuin gespeeld. Hij gaat hard vooruit. Durft nu alleen van de glijbaan af grote jongen ;). Ook praten gaat mondjes maat steeds beter. Je kan duidelijker de verschillende woorden horen.

Deze week natuurlijk na genieten van de Tongariro Crossing want wat was dat gaaf.

Nieuw Zeeland blijft me verrassen en verbazen.

Vrijdag de hele dag bezig geweest. Dus die vloog voorbij eerst zwemmen met Theo -> boodschappen doen -> klarinet les -> bij Maddie kijken met Cheerleading.

Zaterdag druk in de weer geweest met vullen van verhuisdozen ;). Zodat we zo snel mogelijk het huis in de markt kunnen gooien.

Want alle huizen worden nu razend snel verkocht door heel Pukekohe dus wie weet deze ook wel ;).

Zondagochtend gehad zoals het hoort. Luieren en rustig aan doen.

's Middags vanaf 14:00 uur was het weer een mannen huis ;). Eeret keukenladen uitzoeken, naar de speeltuin gegaan dicht in de buurt. 's Avonds dagelijkse routine en voor het eerst gezonde lunchboxen voor de kids gemaakt ben benieuwd hoe die gaan bevallen.

Nu lig ik uitgeput op me bedje van het door en door gaan hihi. Maar is heerlijk om bezig te zijn met deze kids. Voel me heel gelief hier in dit gezin. Dat geeft mij natuurlijk ook extra energie.

Dus er gebeurd niet zoveel speciaals maar we gaan gewoon rustig verder.

Kort verslagje deze week!

wie weet dat ik volgende week de geen verslag doe maar het schrijf per 2 weken. Ligt eraan of er veel boeiends gebeurd.

Dan weten jullie het alvast.(Of laat even weten of je toch liever iedere week een update krijgt maar dan korter ;) )

groetjes vanuit de warme kant van de aarde

Reacties

Reacties

Petra

Hoi Rik, ik kijk altijd uit naar je verhaal. Maar ik kan me voorstellen voor jou als je zegt 1 x in de 2 weken. Succes en blijf genieten.
Groetjes

mama

Ja hihi het wordt saai voor jou om te schrijven maar wij lezen het graag. Gelukkig heb ik nog de mail, skype en de app gesprekken met je anders zou ik het niet leuk vinden.
Hier verder alles ook zijn gangetje. Koen begint bijna aan zijn laatste toetsweek van deze school, en ik denk van zijn leven. Want op de Universiteit doen ze daar niet meer aan, hihi.
Geniet van je kids, en stop die dozen maar gauw vol, zodat je weer snel kunt verhuizen.
Succes liefs en dikke kus X

chantal

Hey Rik
Wat leuk om je verhalen te lezen.
Zelf ben ik pas begonnen met een blog over nieuw zeeland, ik ben er in januari 2014 geweest en zou zo terug gaan. Geniet zeker van je tijd daar en neem alles in je op. Als je het leuk zou vinden mijn blog is : www.tikinewzealand.simplesite.com
Veel plezier nog.
gr chantal

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!