Riksoesie.reismee.nl

message from Kiwiland

Hoi hoi allemaal,

hoe is het in Nederland begint het warmer te worden? Zit de lente in de lucht?

Hier begint het beetje kouder te worden. er trekt vandaag of morgen een cycloon langs zeggen ze. Aan ds oost kant van Nieuw Zeeland dus we gaan het allemaal wel zien.

Mijn weekje:

Zondagochtend weer een rustige relax ochtend gehad. Engels boek weer verder gelezen en om 13.00 uur naar een open huis gaan kijken. Super mooi huis, zouden wd zo in kunnen wonen alleen 1 "klein" probleempje het huis waar we nu in zitten moet eerst verkocht worden en de veiling voor het open huis is over 2 weken. Gaat hem dus nieg worden voor 90% haha. Blijven zoeken dus.

Om 14.30 uur was ik alleen met de 3 boys. Samen een deel van de garage (speelkamer) opgeruimd en in dozen gestopt ;).

's Avonds mijn eerste engelse boek ooit uitgelezen en het ging nog makkelijk en goed ook. Trots op mezelf.

Maandagochtend samen met Sarah het huis weer meer opgeruimd en de lounge / teachingroom weer om gegooid zodat het er beter uit ziet als er kijkers voor het huis komen kijken ;).

Dinsdagochtend begonnen met rondje rennen dat vond me knie niet zo leuk na 2km. De andere 3 km gewandeld ook wel lekker. Daarna geholpen met de lounge verbouwen naar de goede staat. Na het verbouwen wat jobs gedaan en de dinsdag ronde.

's Avonds een gangkast uitgeplozen en bijna 2 verhuisdozen gevuld. Productief dagje al zeg ik het zelf ;).

Woensdagochtend met me mamsie geskyped. Alleen vanwege wifi problemen werd het ineens afgebroken. Gelukkig pas na een uur kwamen deze problemen.

Donderdag met mijn vriendinnetje geskyped en 's avonds met de twins en Maddie gestoeid in de garage even alle energie eruit voor het slapen ;).

Vrijdagochtend boodschappen gedaan voor zaterdag en met Thoe gaan zwemmen alleen.

Om12.15uur werd ik opgepikt door 2 meiden en zijn we naar de Tongariro Crossing gereden. Daar laat in de middag aan gekomen. Gezellig gekletst in het hostel en daarna avond eten gemaakt en een spelletje gespeeld. 'Cards against humanity' super leuk spel. Vroeg het bedje ingedoken.

Zaterdag was dan de dag. Om 06.10 7ur bedje uit en klaarmaken voor de tocht. Me linker knie ingetapt.

Met de auto naar het begin gereden en met een shuttle busje naar het einde gebracht om daar te starten ;). Om 08.10 begonnen aan de 19.4km "wandeling" een vulkaan op van 1.2 km hoog. Hadden super mooi weer en er waren een hoop mensen. Super uitzichten en landschappen gezien op de vulkaan. Om 16.00 stonden we bij de auto. Terug naar huis gereden.

Zondagochtend uitgeslapen. Daarna onverwacht Sarah geholpen met inladen van een trailer met spullen en daarna uitgeladen hij oma's huis.

's Middags iets eerder dan normaal begonnen ;).

Dit was het weer voor deze week. Aankomende week mijn lichaam "knie" bij laten komen van het Tongariro avontuur ;).

Mocht je iets willen weten laten weten! Of wilt skype lijkt me leuk !

Xx

uit kiwiland

Reacties

Reacties

mama

Ha die kiwi,
wat een gave crossing, erg mooie daar in NZ. (maar dat wist ik wel;))
Huis half leeg nu er al zoveel naar oma is gagaan?? Hard werken dus, maar rust ook voldoende voor die gekwetste knie! ;)
Hier begint het al op echt lente te lijken nu soms de zon lekker schijnt en de temperatuur al rond de 15 C komt. Hmm Heerlijk, zit ik lekker in de voortuin met een bakkie koffie erbij. Daar is het lekker zitten in het zonnetje.
Als je straks thuis bent ga je dan ook zo lekker alles opruimen, kast voor kast! Hihi
liefs je mama xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!