Riksoesie.reismee.nl

6 months away and half way my adventure

Hoi hoi lieve lezers,

Wat vliegt de tijd zeg. Al 6 maanden geleden dat ik Nederland achter me liet. Nu nog 6 maanden en dan zijn we weer in nederland. Wel gek als ik er zo over nadenk.

Mijn weekje:

Drukke zondag gehad, 's ochtends naar de kerk geweest. Was wel ff wennen toen de kerkdienst begon. Handjes ging de lucht in en werd voor 30 minuten gezongen met band van gitaren drumstel en keyboard en 4 zangeressen. Dus was ff schrikken. Daarna nog een verhaal aangehoord. Maar over het algemeen was het toch niet zo mijn kerkdienst. Dus het was eenmalig denk ik. Daarna met Stephanie (au pair ) rondje gelopen en gezellig gekletst.

's Middags gewerkt vanaf 14.30 uur. Auto gewassen en kids hebben rustig gespeeld en filmpje gekeken, Lazy zondag middag!

's Avonds nog met me lieve mama geskyped was gezellig en fijn om haar weer te zien en te spreken ????.

Maandag na school klaagde Liam beetje over zijn grote teen dat het pijn deed. Gekke was dat hij wel speelde als hij kon. Dus kon er niet goed een inschatting van maken. Moeder was rond etenstijd een uurtje vrij en had geregeld dat hij naar de dokter kon met oma. Vond het op dat moment beetje overdreven want was alleen beetje rood. Maar kan het natuurlijk beter checken :). Bleek toch bij de huisartsenpost dat iets met z'n nagel geirriteerd. Anti-biotica gekregen en nog wat pijnstillers.

Dinsdag en woensdag bleef Liam thuis. Lekker luieren op de bank en niet te veel in spanning doen :). Dinsdag kreeg hij een grote blaar ballon achtig iets. Woensdagochtend opnieuw naar de dokter en die prikte de ballon /blaar door hoop pus eruit. Maar ook de druk eraf. Donderdag ging hij weer naar school ;).

Verder heeft moeder ook bedacht dat we gaan verhuizen vanwege buren. Die hadden 2 weken geleden hoop klachten naar het Council gestuurd over overlast. Van auto's en schreeuwende kinderen heel vroeg in de ochtend. Want niet klopt (niet om 05.30 of zo maar wel overdag want zijn en blijven kinderen). Maar moeder mag geen groepslessen geven in een normale woning. Wist ze niet maar die heeft ze verhuist naar een andere ruimte in Pukekohe. Ook mag ze maar 10 auto bewegingen per dag hebben. Maar ja ze heeft 50 kinderen die ze les geeft dus dat is ook te veel. Buren hebben niks eerst aan gegeven aan moeder dat is een beetje jammer maar het is niet anders.

Nu dit huis helemaal spik en span maken ;), zodat mensen het kunnen bezichtigen en dan hopelijk ook kopen. Zodat moeder een ander huis kan kopen meer op het platteland zonder dichtbijzijnde buren. Als moeder niet het geschikte huis kan vinden dan wordt het waarschijnlijk voor paar maanden in huurwoning wonen en gaat moeder haar droomhuis laten bouwen hihi. Dus ik trek de verhuizingen wel aan hier in Nieuw Zeeland.

Wordt vervolgd.

Woensdagochtend samen met moeder 2 uur beetje puinruimen en Theo's kleine kamer opgeruimd en een groot deel van de tweeling. Winterkleren eruit en in dozen :).

's Avonds met lieve Arianne geskyped.

Donderdag ochtend me mama weer gezien en gesproken. Daarna met Stephanie (au pair) in Pukekohe kleren geshopt, gezellig en geslaagd.

Vrijdag gezwommen met Theo en na afloop is Theo gepromoveerd naar hogere zwemgroep goed bezig Theo. Na het zwemmen boodschappen gedaan en 's Middags mijn eerste klarinetles gehad bij Sarah's broer Scot. Oefenen voor grade 6. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen.

Ik kan het nog steeds. Zaterdag ochtend heerlijk uitgeslapen iedereen het huis uit dus had alle rust. Verder de zaterdag klarinet gespeeld om te kijken welke stukken ik ga spelen "kies" voor me examen. Me boek weer een stukje verder gelezen buiten in het zonnetje. Daarna kwamen er donkere wolken en ging het goed los. Heel gek weer. Kan zonnig zijn en 5 minuten later storten. Maar hoefde gelukkig nergens heen.

's Avonds met Maddie samen Mathilde gekeken. Blijft een leuke film :).

See ya everybody

Rik de kiwi

Reacties

Reacties

mama

Ha Rik de kiwi, (klinkt wel grappig)
Goed bezig die Theo, en jij ook met die zwemles, werpt zijn vruchten af dus.
Hier begint het ook lekker weertje te worden met veel zon, dus ook last van mijn hooikoorts doordat alles uitloopt. :(
Het skype met jou blijft idd heerlijk, soms is het net alsof je gewoon in de kamer zit, verbinding is ook super.
Veel plezier bij je kiwi familie.
dikke kus mama

Sandra

Ha neefje,

Gisteravond jouw parents op bezoek gehad in ons nieuwe huis. Leuk en gezellig! Ook veel gekletst over jouw avonturen. En je bent alweer een half jaar weg, de tijd vliegt. Voordat je het weet zit je weer in het kleine koude kikkerlandje......dus blijf volop genieten van je leven als een echte kiwi!
Hier gaat alles goed. Jan ontwikkelt zich radendsnel, ook een klein boefje is het aant worden. En over ruim twee maanden is er alweer een baby in huize Groesbeek. Tijn en ik kijken er naar uit. Mag je als je terug bent ook best een keer op onze koters komen passen. Met zoveel ervaring in the pocket! :)

Blijf genieten meneer de Kiwi.

Liefs Sandra

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!