Riksoesie.reismee.nl

warm and lots of sun. love summer

Hoi hou lieve iedereen,

Wat hou ik er toch van iedere dag korte broek aan. Heerlijk z'n zomer ;).

Zondagochtend naar de bioscoop geweest, met oma en de 4 kids

. Big hero 6 it was hihi. Leuke film ;). Na de film paar uurtjes voor mezelf boekje gelezen en uitgerust.

Vanaf 15.00 uur samen met de boys tot ze in dromenland waren ;). 's Middags de zwarte auto gewassen en van binnen helemaal schoon gemaakt. De twins hielpen geweldig superr.

Maandag met moeder mee geweest met kindjes weg brengen om daarna door te gaan op huizenjacht want we gaan verhuizen (paar buren hebben geklaagd over geluidsoverlast van de groepslessen en over te veel auto's die iedere dag komen. De gemeente heeft ze gelijk gegeven dus mag moeder maar 5 auto's per dag hebben die afdroppen + ophalen. En de groepslessen mogen niet meer. Maar gelukkig een paar mooie grote potentiele huizen gezien. Heerlijk groot en ruime tuin er om heen wordt dus vervolgd). 's Middags zelf de kids opgehaald en me maandagsronde gedaan.

's Avonds kwam Jannika gezellig langs film gekeken. Jannika is zondag voor het laatst bij haat host familie gaat daarja rondreizen dus zal haar nog paar x zien gelukkig ;).

Woensdagochtend de enige echte appeltaart gemaakt. Alleen die geur al als die in de oven zit jamjamjamjam. 's Avonds als toetje allemaal een stukje appeltaart gegeven alleen Maddie vond het niet zo lekker. Hihi. Maar de rest was lekker aan het smullen.

Vrijdag 's ochtends met Theo samen gezwommen. Zo leuk dat hij steeds meer ervan geniet en zo goed vooruit gaat. Daarna voor het eerst boodschappen all by myself gedaan.

's Middags op weg naar Auckland. Spullen afgedropt bij een andere au pair en naar Future Sound System. Daar van 18.00 tot 23.00 uur ons goed vermaakt. Gedanst en gesprongen op muziek van Bass jackers, Martin Garrix, Afrojack, Avicii. Een geweldige top avond gehad.

Zaterdag moest de au pair bij wie ik bleef slapen vroeg weg moest. Dus ik zat om 8.30 uur in de auto op weg naar huis ;). In Pukekohe naar de markt geweest. 's Middags verliep iets anders dan gepland. Dacht rustig en niksen thuis. Maar ben met Sarah op huizenjacht geweest ;). Daarna Cricket gekeken bij opa en oma Nieuw Zeeland-Australie. Was heel spannend maar uiteindelijk gelukkig gewonnen ;).

bye bye,

kiwi rik

papa

Je begint je aardig thuis te voelen. Leuk. Steun en toeverlaat van moeders, net als hier. Je whereabouts staat nu ook eindelijk weer op het goede plekje. Na maanden in zee te hebben gedobberd, staat de envelop nu op Pukekohe. Geen last gehad van je rib bij het concert?