Riksoesie.reismee.nl

De week is alweer om

Hoi hoi lieve blog lezers,

In deze week weer veel mee gemaakt. Met veel verschillende emoties.

Veel plezier meg lezen

Zondag ochtend getest bij de broer van Sarah in welke grade ik thuis hoor met klarinet spelen. Ga dan in Augustus een examen doen ben dus benieuwd. Gaat van grade beginner 1 tot 8 goed en zit in grade 6 dus best trots op mezelf.

Daarna klein beetje shopping gedaan voor mezelf en een sportief rondje hard gelopen weer record verbroken 57 minuten 9.5km dus 10km/h pretty cool.

's Avonda naar Jannika geweest daar andere jongen au pair ontmoet en een gezellig avondje gehad film gekeken en veel gekletst.

Dinsdag ochtend had ik een schoonmaak vibe ;). Dus heb ik Maddies kamer opgeruimd en beetje de boys kleren uitgezocht dus mezelf nuttig gemaakt. Het pakketje van me lieve vriendinnetje en ouders is aan gekomen met verjaardagscadeautjes jeehh. Leuk leuk.

Daarna om 14.15 eerst Theo opgehaald bij oma en daarna de kids. Het hele parcour afgelegd hihi weer helemaal goed dus ben weer trots op mezelf ;).

Woensdag en donderdag beide dagen druk bezig geweest na school tijd. Is echt een race en puzzel om alles in elkaar te passen maar gelukkig lukt het nog iedere x.

Vrijdag in de ochtend via skype met Papsie en Mamsie as Roma - Feyenoord, ben en blijf een feyenoorder ;). Daarna met Sarah en Theo naar zwemles gegaan. Hij heeft er nu echt plezier in.

Na het zwemmen samen gelunched en boodschappen gedaan ;).

's Middags was ik alleen thuis. Begonnen met film kijken (theday after tomorrow), halverwege gepauzeerd en me oogjes rust gegeven ;).

Daarna film afgekeken en pizza gegeten, jamjam.

Zaterdagochtend naar Muriwau surfschool gereden en daar een beginnersles gedaan. Was super om te doen. Maar ook heel vermoeiend ;). 's Middags weer uitgerust, voelde al me spieren in me lichaam dus dat wordt leuk morgen en de dagen erna. Auw spieren denk ik ;).

Veel plezier deze week. Maak er wat moois van. Voor alle soesjes veel sterkte deze week. Ik gedschten ben ik er ook bij.

Xx kiwi rik

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!