Riksoesie.reismee.nl

3 weekjes in Pukekohe

Hoi hoi allemaal,

Kan niet geloven dat ik al 3 weken bij dit gezin ben de tijd vliegt echt nu. Het voelt al heel vertrouwd dus van die kant is het pas 3 weken. Maar over het algemeen voelt het alsof ik hier nog niet zo lang ben.

Iedereen vrijdag de 13de overleefd? Ik gelukkig wel zonder problemen !

Dan een "ongeluksdag" komt Valentijnsdag jeehh. Dan ga je even rekenen en kom je tot de conclusie dat ik precies vandaag 500 dagen samen ben met me lieve Arianne, i still love you. (Dus tip, mocht je nieuwe relatie krijgen maak het officieel op 2 oktober. Hahaha)

Mijn weekje:

Zondag relax dag! nou niet vandaag. Eerst gekeken voor nieuwe sport/sneaker schoenen, helaas zonder succes. Ene winkel te dure schoenen en andere winkel te kleine schoenen (of te grote voeten).

Om 11.00 uur begonnen met werken. Eerst met 4 kids de grote boodschappen gedaan. Wonderbaarlijk genoeg ging het nog goed ook. Ze luisterde heel goed en bleven bij de winkelwagen wauw, proud on my kids.

Daarna thuis lunchen en om dat het zo goed ging vanmorgen naar bikepark geweest. Daar hebben de kids zich heerlijk vermaakt een uur lang.

Thuis hebben de twins extra lang in bad gezeten, heb ik Lasagne gemaakt.

Al met al een productief dagje gehad voor een zondag al zeg ik het zelf.

Maandag in de ochtend op schoenenjacht gegaan want me oude schoenen gaan kapot paar gaatjes erin. Wil binnenkort de Tangoriro Crosaing doen dus hebben we goede schoenen nodig.

's Middags de kindjes van school gehaald en Maddie naar dansles gebracht. Eerst Jazz dans, daarna Ballet. Zodat ik haar om 18.15 weer op kon halen. Tussen door naar huis geweest. Huiswerk van de twins gedaan en avondeten gemaakt zodat we toen we Maddie op hadden gehaald gelijk konden eten. Helaas was Maddie bij dansschool haar school boek kwijt dus zoeken terwijl de twins en Theo de boel op stelte zetten. Waarschijnlijk hun oren thuis hadden laten liggen want luisteren was lastig.

's Avonds moeder nog geholpen met muziek kopieren.

Dinsdag rondje van 9.5km gerend. Paar heuveltjes erin dus goed voor alle spieren. Lekker opbouwen nu zodat het sneller gaat ;). 's Middags kids van school gehaald Liam was de student van de dag goed gedaan ;). Chris naar Cheerleading gebracht en Maddie naar Tap. Huiswerk in de auto gemaakt en daarna in de speeltuin even gespeeld met Theo en Liam.

Thuis eten gemaakt. Van 18.00-19.00uur mee gedaan met het "opleidings"orkest van moeder. Zijn nog echt de beginnelingen maar we komen er wel hihi.

Na de repetitie twins en Theo naar bed gebracht en daarna huiswerk Maddie gemaakt en ook haar naar bed gebracht. Op naar morgen ;).

Woensdag in de ochtend kracht training gedaan. Blijft een lekker gevoel als je het gedaan heb hihi.

's Middags hard aan de slag en beetje improviseren en multitasken om alles gedaan te krijgen in een korte tijd en op tijd. Maar voor alsnog gaat het heel goed.

Was alleen een beetje laat vanavond maar de kindjes waren lief samen. Maddie las ze voor, zo schattig ;).

Rond 21.45 uur met me lieve schatje geskyped. Iets voor 22.00 uur hoorde ik ineens 3slagen op het raam. Heel vreemd want op dat zelfde moment schijnt er ook een meteoriet over Auckland te zijn gekomen " check de beelden op internet, grote lichtflits ineens". Maddie had het ook gehoord en was daardoor bang geworden. Het vreemde was dat wij 3 x bang hoorde en niet 1x. En daarna hoorde we glas dat kapot viel. Heel eng allemaal, politie in geschakeld duurde allemaal wat lang dus na 15 minuten niks gehoord te hebben is Sarah naar buiten gegaan om te kijken of er iets te zien was. Maar helaas niks te zien.

Nog eventjes verder geskyped met me lieve vriendinnetje en daarna oogjes dicht gedaan.

Donderdag ochtend hoorde ik van Sarah dat ze een kapotte fles had gevonden op de oprijlaan. Dus is denken we een dronken persoon die ons de stuipen op het lijf heeft gejaagd, bedankt :(.

Verder die ochtend weer aan me conditie gewerkt weer 9.5 km alleen nu 4 minuten sneller ;)gaat lekker. Daarna 1.5 uur op me bedje "uitgerust" ZzzzzZzzz.

's Middags weer een druk programma afgewerkt hihi.

's Avonds beetje op tijd gsan slapen want was goed moe.

Vrijdag in de ochtend met me papsie en mamsie geskyped.

Voelt toch ff dat ze dichterbij zijn. Daarna met Theo naar zwemles gegaan ging al beter dan laatste x bij zwemmen, minder bang. Na zwemmen samen grote boodschappen gedaan "kar weer vol geladen".

Daarns paar uur rust gehad nog even op de jongens gepast en avondeten gemaakt. Om 19.00 uur met Jannika naar Auckland gereden daar was bij de Silo in de haven een filmavond, groot geprojecteerd op de silo. Hele gekke film " the rocky horror picture movie" gezien. Na afloop had ik nog steeds geen idee wat ik net gezien had. Weirdest movie ever!

De zaterdag rustig opgestart ontbijtje en relaxen daarna beetje workouts gedaan en me kleertjes gestreken "gewoon omdat het nu wel kan, in deze familie".

De rest van de dag niks nuttigs meer gedaan. Goed dagje van het weekend besteed.

Als iemand nog wat leuke filmpjes wil bekijken van mijn kids. Ga naar Youtube.com -> typ: Sarah mc Dowall -> klik op kanaal met 4 video's en kijk video 2 en 4 heerlijk die kinderen van mij toen ze jonger waren. Veel kijk plezier.

Mocht er iemand zijn die het leuk vind om een x te skype met mij laat het ff weten dan kunnen we een tijd en datum afspreken en gezellig ff kletsen. Ben benieuwd! Hihi.

Groetjes,

Rik de Kiwi

Reacties

Reacties

loes

wat fijn dat je het zo naar je zin hebt! Wel een muzikaal gezin, geloof ik? Ik lees dingen over pianoles, dansles, muziek kopieëren en een orkest? Leuk leuk leuk!! :)

thuisfront

Die filmpjes zijn echt heel schattig!! Ook jou kids luisteren soms niet goed, gelukkig begon me al zorgen te maken dat het alleen hier de kinderen de oren thuis laten liggen. ;)
Wij zijn klaar voor de carnaval, dus dan gaan we er weer tegenaan, ALAAF!!

papa

Dat was toch lasagna-á-la-papa, hoop ik? En als je al gaat multitasken?? Dat kunnen toch alleen vrouwen, zeggen ze?? Weer een mythe om zeep.
De carnaval was kort (weer) maar gezellig (weer). Volgend jaar neem je je plekkie maar weer in in het tunneke.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!