Riksoesie.reismee.nl

eerste weekje in Pukekohe

Hoi hoi iedereen,

Hoe is het in Nederland?

Gek om voor te stellen dat het koud is en sneeuw ligt. Terwijl ik hier nu in Pukekohe hele week 28°C is geweest. Ideaal weer hier in noorden van het noorder eiland.

Het verhaaltje over deze week:

Maandag hadden de kindjes nog vrij van school. 's Ochtends rondje gerend om te beginnen 5km, volgende x weer verder.

's Middags naar het zwembad gegaan en voor het eerst mocht Theo mee het water in. In het begin beetje schrikachtig en bang maar na verloop van tijd probeerde hij steeds meer en ging het heel goed.

Rond 17.30 uur gingen Maddy en moeder naar de film. Ik heb samen met de boys avond eten gemaakt (taccooo's). Een beetje op tijd in bed gestopt. Zodat ze morgen fit op school zijn ;).

Dinsdag eerste dag naar school na de zomervakantie. Ben mee gegaan. Wat een grote school (zit een kinderdagverblijf, basisschool & middelbare school bij elkaar) wel heel gaaf leraren ontmoet. Want vanaf volgende week moet ik de kids zelf ophalen ;).

Maar het is gelukkig niet zo moeilijk en ik heb een goed geheugen als het om routes gaat hihi.

Bij thuis komt de andere au pair (Katie) ontmoet die hier 6 maanden au pair is geweest.

De kids ook weer opgehaald 's middags van school. Onderweg naar huis gespeeld in de speeltuin. Daarna moest moeder een uurtje muziekles geven, heb ik de kids vermaakt.

Woensdag met Katie andere au pair het centrum in gegaan paar spulletjes voor moeder gehaald en Katie heeft me centum laten zien.

's Middags weer mee geweest met kids ophalen. Op de terugweg

weer een bezoekje gebracht aan de speeltuin. Moeder moest weer paar uurtjes muziek geven thuis. Half uurtje later zijn we ook naar huis gegaan en hebben de 3 oudste huiswerk gemaakt en verder rustig gespeeld tot moeder klaar was ;).

Donderdag was Maddie jarig 8 jaar oud :). In de ochtend gezongen voor haar en daarna heeft ze haar cadeautjes uitgepakt weer goed verwend.

Geholpen met de kids en traktatie (cupcakes) heel op school te krijgen hihi.

's Middags met Katie en Sarah (moeder) de kids opgehaald en naar het strand gereden als een verrassing voor de kids. Bij het strand lekekr gespeeld en vam dd glijbaan gegaan. Ook Fish en chips gegeten. Daarna naar huis gereden en nog beetje huiswerk gemaakt want het leven gaat gewoon door.

Vrijdagochtend met Theo naar zijn eerste zwemles geweest. Ik met Theo in het water en moeder & Katie op de kant kijken hihi.

Daarna naar de kapper geweest om mij weer een zomer coupe te krijgen en Theo ging voor zijn eerste knipbeurt.

Verder 's middags naar het centrum gegaan wat dingentjes voor Katie. 's Avonds naar een verjaardags / afscheidsfeestje van een au pair vriendin van Katie. Was heel gezellig veel gelachen en aan het eind natuurlijk even gehuild, zoals het hoort ;). Rond 01.00uur lag ik in me bedje.

Volgende morgen was het dan 31 januari oftewel mijn verjaardag jeehhh, 22 jaar oud. Vanmorgen vroeg met mijn lieve vriendinnetje geskyped.

Daarna alles in gepakt voor vandaag. Zijn eerst naar piano lea gegaan daarna zwemlessen, gelunched in de auto en gespeeld in de speeltuin. Als laatst Maddie afgedropt bij haar auditie en naar huis gereden met de kids. Allemaal me myself and I hihi. Maar de kids luisterde super dus had als nog een leuke verjaardag ;).

Vanavond nog wat alcohol voor mezelf gekocht ben toch maar 1 x per jaar jarig hihi. PROOST.

Veel succes iedereen in de sneeuw ploeterend of door de kou. Ik ga hier hopelijk genieten van het zonnetje en zo ie zo van de warme temperaturen.

Bye bye,

Jarige kiwi Rik

Reacties

Reacties

mama

Hey jarige kiwi, van harte proficiat jongen, wel gek dat je nu niet thuis bent. Verjaardag vieren zonder jou is wel erg gek. Heel veel plezier met je nieuwe gezinnetje, was erg leuk om hun en jou te zien via skype ???? Proost op je verjaardag ???? liefs ????

mama

Wel jammer dat je geen smile tekens ziet maar alleen ??????? Dit zijn dus leuke smile

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!