Riksoesie.reismee.nl

familie update

Hoi hoi iedereen,

Iedereen de storm overleefd in Nederland ? Kunnen jullie het wisselvallige weer nog aan?

Hoop het wel. Zal wel wat goed weer opsturen naar Nederland. Kan wel even duren want alle kerstkaarten kwamen ook pas deze week binnen. Dus verwacht dat het weer ergens in maart april aankomt :).

Dan is nu echt de laatste werkweek bij familie Dulieu-Parlane aangebroken. Heel gek maar ook stiekem wel fijn.

Maandag eerste dagje na 3 weken weer werken. Was beetje wennen voor mij en ook voor Austin ;).

Maar het ging heel goed samen gespeeld en Austin hielp me met een paar jobs. Verder dokter bibber gespeeld mannn hij is goed :).

's Avonds opgepast en fish and chips gegeten jammie.

Na het eten was Austin moe "vroeg" naar bed. Hij viel zelfs in slaap helemaal bij zichzelf. Ik moest Carter verschonen en fles geven en toen ik terug kwam sliep hij prachtig ;).

Ook Carter sliep snel achter Austin en Rik had dus een rustig avondje.

Dinsdag rustig dagje gehad. Overdag 3 uurtjes naar de speeltuin gegaan gewoon omdat het kan ;). En daar ook gepicknickd wat een sociaal talent is Austin helemaal zelf aan kinderen gevraagd of ze willen spelen en ze helpen als het niet lukt, prachtig om te zien.

Verder 's avonds nog een koffer opgehaald zodat ik al mijn spulletjes kan meenemen naar Whangarei. En al 1 koffer ingepakt voelt toch wel goed ;). Morgen en vrijdag de rest zodat ik rustig met een goed gevoel kan gaan.

Donderdag rustig dagje weer gehad. Austin was 's middags snel aangebrand dus rustig filmpje gekeken op de bank 'charlie en de chocolade fabriek'. 's Avonds weer opgepast. De kids voor de laatste x in bad gedaan dolle pret beide in bad.

Helaas toen Austin uit bad was en niet luisterde vol zijn wenkbrauw tegen de badrand aan gestoten. Bad 1 austin 0 ;). Gekoeld maar word lekker dik en blauw.

Daarna me 2de koffer ook in gepakt zodat ik morgen heel weinig meer hoef te doen en nog ff kan genieten van die lieve kids, ga ze missen :(.

Vrijdag in de ochtend schoongemaakt voor moeder een beetje en kamer aan kant gemaakt ;).

Een bezoekje gebracht aan de speeltuin en wat lunch gehaald bij de supermarkt :).

's Middags naar Junglerama (soort ballorig) geweest. Daar heeft Austin zich heel goed vermaakt 1.5 uur niet gehoord

Trots op minn grote kleine man.

Toen kwam het moment om afscheid te nemen. Had alleen moeite met Austin, hem vergeet ik niet snel meer ;).

Om 20.00uur begonnen aan de 14 uur durende bustrip woehoe.

De busreis ging goed. Had gelukkig 2 stoelen voor mezelf de hele busreis dat helpt met beetje slapen. Helaas lukte het pas echt rond 04.30 maar beter laat dan nooit ;).

Waren iets eerder in Auckland dan gepland en de 2de bus naar Whangarei vertrok later dus meer tijd wachten. Gezellig gekletst met een jongen uit Wellington was leuk. En de tijd vloog daar door.

In Whangarei stonden Kathie en Mike al op te wachten. Samen gelunched en gekletst. 's Middags een dook genomen in het zwembad voor het begon te regenen ;).

Ik blijf nu bij Kathie en Mike voor een week. Weekje lastig vallen ;)

Dan 26 januari starten bij de MacDowall familie ,

(Adres: 4 Rushland Rise, Pukekohe 2120 Auckland ).

Worden dat hopelijk ruim 7 leuke maanden samen met dat gezin. Waar ik in Wellington ook gehoopt had :).

Vanavond kan ik eindelijk nederlandse tv terug kijken of met andere woorden "Wie is de Mol". Ben er klaar voor, ben er klaar voor ;).

Tot volgende week lieve mensen.

Rik de kiwi.

Reacties

Reacties

thuisfront

Hey Rik, lekker aan het relaxen bij mijn neef en vrouw! Even bijtanken en Wellington uit je hoofd zetten, dan een nieuwe frisse start maken in Auckland! Wensen je daar heel veel plezier en een lekker thuisgevoel toe.
Hier is het nu lekker weertje, wel koud maar droog en niet veel wind.
Liefs en dikke knuffel je gezinnetje, xxx
PS veel plezier met 'wie is de mol', heb je al een idee wie het is??

Paula urbanus

Hoi Rik,ik hoop dat het beter gaat bij je nieuwe gezin,hier wordt het nu kouder komt sneeuw,bah!!! Veel plezier en die maanden vliegen voorbij! Liefs en groetjes paula

papa

Wellington was natuurlijk niet alleen negatief. Je jongens deden het geweldig onder jouw bezielende consequente opvoeding. Ahum. Jammer dat de volwassenen het hebben verpest. Op naar 7 fantastische au-pair-in-New-Zealand-maanden!! Dat gaat lukken!!!!! knuffel van je trotse papsie

Annie

Ha Rik
Zo je hebt dus als nel een nieuw gezin! Dat is mooi kun je daar weer naar toe leven.
Hoeveel kinderen? Wonen ze in een stad of in een dorp? Ben gewoon lekker een beetje "curious" (-)

Gonnie van Ome Jan

Hallo Rik,
Fijn dat je weer zo snel aan de slag kan bij een nieuw gezin in Wellington.
Voor Piene begint het ook op te schieten. Zij vliegt di. 03-02, via Seoel, naar Auckland, waar zij op do. 05-02 aankomt. Voor de eerste 2 weken heeft zij een hostel geboekt in Auckland en kijkt dan naar woonruimte. Zij gaat stage lopen bij Dreamaupairs in Auckland voor een half jaar. Heb jij nog tips en adviezen voor haar of ons?
Rik, heb jij een mailadres van Mike en Kathie? Dan kan ik hun ook eens mailen. Doe ze ook de groetjes van ons?
Ik wens je nog een hele fijne tijd in Nieuw Zeeland.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!