Riksoesie.reismee.nl

mijn avontuur is alweer 3 maanden lang

Hoi hoi iedereen,

Hoe staat het met het weer in Nederland?

@mama waarom ben je geel?:

nou ik ben eigenlijk een kaaskop hihi. (Geel) maar nu ook beetje kiwi. Dus gele kiwi ;).

Heb de foto's erop gezet, kwamer alleen achter dat ik geen foto van het echte bike park dus die komt snel ;).

@papa ken je de spelregels van cricket dan nu een beetje?

Ja ik ken de regels nu een beetje denk ik of in ieder geval het doel van het spel kan het nu volgen hihi.

Carter een boefje?:

Carter valt nu nog mee. Maar moet hem niet alles geven wat hij wil. Want dan wordt hij een boef. Dus als hij iets wil en zelf geen moeite voor wil doen. Begint hij te schreeuwen (boos) maar als hij dan ziet dat je er niks aan gaat doen gaat hij zelf op onderzoek :).

Voetbal:

Ja dat hoop jij natuurlijk. Maar wat denk jezelf Feyenoord is goed op weg dus maak je borst maar nat dinsdag. Dat worden 3 punten voor Rotterdam ;).

Mijn weekje:

Zondag een prachtige dag. Afgesproken met een andere au pair en haar hier de omgeving laten zien. Want ze woont aan de andere kant van Wellington. Veel gewandeld in het zonnetje heerlijk, kan merken dat de zomer eraan komt ;). 's Avonds rustig aan want was moe van het weekend veel bewogen (Sportieefff!).

Omdat het zondag super weer was was het maandag slecht. Konden gelukkig uurtje naar buiten maar verder binnen gespeeld. 's Avonds met ouders alles besproken. Zoals het er nu uit ziet is 30juli me laatste dag. En kan ik dan 2 weken met me broertje reizen en dan nog 2 weken vrij voor mezelf. Goed vooruitzicht al zeg ik het zelf ;).

Woensdagochtend weer naar gymastiek geweest. Hij was heel goed met wachten op andere. Kende hem gewoon bijna niet terug, bravoooo!

's Avonds samen pasta gegeten. En toen moeder thuis kwam om 20.00uur en vroeg met wie hij naar bed wilde koos hij mij Wauw. Eerst verhaaltje gelezen en toen kwam vader maar Austin wilde nog steeds met mij gaan slapen. Wat een vooruitgang voelde heel fijn dat hij mij nu ook vertouwd voelde mezelf groeien:). Happy happy Rik !!!

Vrijdag Tracey en Carter iets voor de middag naar het vliegveld gebracht, zodat ze weer naar Christchurch kunnen gaan.

Daarna samen met Austin naar het zwembad geweest was lekker rustig. Heerlijk gespeeld en gezwommen in het water. Austin houdt van water net als ik ;).

's Middags nog even langs de Dutch Shop geweest voor kruidnootjes voor vanavond en paar snoepies.

Thuis 's middags nog een rondje met Asha gelopen en even in de speeltuin gespeeld. Daarna waren we beide moe, samen op de bank tv gekeken :).

's Avonds met me papsie en mamsie geskyped. Was gezellig om ze weer even te zien en te horen.

's Avonds Austin zijn suprise gegeven voor Sinterklaas, een vliegtuig. Hij vond het super leuk.

Daarna zelfs een boekje voor gelezen en hem naar bed gebracht. Omdat hij dat graag wilde dus ik win het ook al van vader, wauw ongelofelijk.

Geeft weer een goed gevoel van binnen. Wat een veranderingen deze week ineens bij Austin.

Precies wat ik nodig veel positiviteit. Hihi.

Zaterdagochtend 2 uurtjes op Austin gepast. Zodat vader de zijn cricket team een warming-up kon geven. Om 11.00uur Austin naar Cricket veld gebracht.

Daarna snel door gereden naar Miramar (ligt dichtbij het vliegveld). Samen met Moniek (enige nederlandse au pair die hier zit volgens mij) naar de film geweest bij de Roxy Cinema. Want had 2 kaartjes gekregen van Tracey. Was een bijzondere bioscoop. Bij het vrij kaartje zat ook een glas wijn dus hebben in style gekeken naar de film alexander horrible very bad day gekeken. Was een hilarische film

veel gelachen.

Na de film samen gelunched en gekletst in het nederlands. Ging in het begin beetje moeizaam op een of andere manier maar na een tijd ging het weer vloeiend.

Helaas gaat Moniek over 1.5 week naar huis. Dan zit haar au pair avontuur er hierop.

Op de terugweg de batterij vam mijn fossil horloge laten vervangen zodat die het ook weer doet ????.

Verder uitgerust van deze week.

Morgen (zondag) wordt ook een relax dag nog niks op de planning staan. Voorspellen ook een regen dag.

Nog 2 weken en dan ga ik naar het Zuider eiland. Heb er vreselijk veel zin in.

Groetjes uit Nieuw Zeeland

Reacties

Reacties

mama

Hello, how are you?
Ja mijn engels gaat ook al vooruit, dat krijg je met een kiwi zoon hé?!!
Duurt een warming-up van cricket echt 2 uur? Jeetje ze zijn al moe voor ze beginnen!
Fijn dat het zo goed gaat met Austin, maar wat wil je je bent ook een kanjer.
Liefs mama xxx

papa

volgens mij is die 2 uur warming-up inclusief de 'derde' helft. Leuk die band van jou met Austin. Dat wordt nog wat als je zo meteen twee weken weg bent. Hij gaat je missen. Weet je al wat je allemaal gaat doen op het Zuidereiland? Las in de krant over een cricket stadion in Melbourne waar 100000 man in konden. Vreemd, voor zo'n onnavolgbaar spelletje. Tenminste voor ons nederlanders. Geniet ze, papa

Sandra

Ha stoere neef,

Wat leuk om jouw verhalen te lezen Rik. Het doet me helemaal denken aan mijn fantastische tijd in het buitenland. Deze ervaring neemt niemand jou af....once upon a lifetime....
Blijf genieten en ervaren!

En deel dit met ons. Ik lees jouw blog, met vele anderen graag!.

Liefs Sandra

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!