Riksoesie.reismee.nl

de tijd vliegt

Hello everybody . How are you today? Lets start with my story today! Maar dat gaat wel in het nederlands . Gaat steeds beter met me engels en ga meer denken in het engels. Afgelopen vrijdag een ronde gewandeld door eastborne met de hele familie was gezellig. Austin heeft aan papa en mama laten zien waar we de hut (huis hebben gebouwd en het stond er nog steeds bravo voor ons. Hihi. En s avonds mijn vakantie plan besproken voor kerstmis. Op 21 december ga ik voor 2 weken op een trip met dream au pair ( mijn organisatie in nieuw zeeland) naar the south island. En met nieuwjaar ben ik dan in queenstown en dat schijnt dan de place to be. Dus heel gaaf. Kijk ik erg naar uit moet alleen nog 2.5 maand wachten. In het begin vertelde tracey dat er een jongen aan het eind van october zou komen en zou wonen in het huis erbij. Maar ik dacht dat het maar voor een paar weken was. Maar begreep afgelopen week dat het tot maart is (Oftewel cricket seizoen). Hij is 24 en komt cricket spelen dus hopelijk hebben we beetje op dezelfde momenten vrij en kunnen we dingen doen. Maar we zullen zien. Zondag ben ik naar mount Victoria geweest. Berg/heuvel dicht bij wellington. Waarop je een waanzinnig uitzicht hebt over wellington. Weet nu ook waar ze die foto's maken die op google staan van wellington. Ergens op die heuvel hebben ze een enorme schommel (touw met een plank) gemaakt. Denk dat het touw 10 a 15 meter lang was. En je kon dan enorme zwaaien maken en een super mooi uitzicht/achtergrond van wellington.bizar en ook een beetje eng. Daarna ook nog naar een lord of the rings plekje geweest. Waar de hobbits schuilde onder een boom. Geen idee ken die films niet. Boeit me niet . Maar ik ben daar geweest en een foto gemaakt. Het was een super mooie dag hier in wellington veel zon. Ook wind helaas. Maar ja is wellington . En niet zo koud dus toppie. Maandag was het raar weer. S nachts eerst veel wind hoorde de wind rond en tegen het huis gieren . Toen ik wakker werd regende het hard en echt herfstweer. In de loop van de ochtend verdwenen de wolken en kwam de zon te voorschijn en was het heerlijk weer. En rond 15.00uur ging het me toch een partij regenen. Waren net 5 minuten buiten. Zagen toen donkere wolken aankomen en waren net optijd binnen. Jeehh. Verder met Austin vandaag cupcakes gemaakt jam jam. En hij heeft lekker geknutseld. Gelukkig was dinsdag qua weer veel beter alleen maar zon gehad. Heerlijk is nu echt lente. Vandaag veel buiten geweest met austin. Eerst s ochtends naar het strand, austin probeerde me uit en luisterde niet naar mij en helaas voor hem (klein beetje voor mij) zijn we snel om gekeerd naar huis, na ik hem een paar x had gewaarschuwd. Thuis heeft hij eerst zelf lang gespeeld en daarna waren we weer dikke vriendjes. S middags nog met een buurjongen gespeeld heerlijk in het zonnetje. Vandaag ook ergens een beweging gemaakt die een middelvinger niet kan maken want 1ste kootje is blauw, iets dikker! Dus beetje sport tape en gaan met die banaan. Oke of toch geen lente . Vandaag ( woensdag) weer een off dag qua weer. S ochtends regen en veeeeel wind. Gelukkig s middags iets beter weer beetje zon maar niet zo veel. Vanmorgen niet stil gezeten, eerst geknutseld en beetje voorbereid op school. Tot 20 geteld en paar bladzijdes in zijn denkboek gedaan . Zoals normaal ook even met auto's gespeeld op het autokleed en een vliegtuig gemaakt met duplo. Vanmiddag was Mike ( vader) vroeg thuis dus kon ik nog even rennen voor het eten. Of eigenlijk lopen, ben berg opgegaan. Op de top een mooi uitzicht. Alleen toen kwam de afdaling. En begon me rechter knie tegen te stribbelen. Maar ben veilig thuis gekomen. Voel me snel oud worden met een knie die het begeeft . Het is alweer donderdag op me blog, de tijd vliegt. Vannacht niet echt goed geslapen was al om 3.30 wakker Gelukkig daarna nog door kunnen slapen. Verder ging het vandaag wel goed. Het weer zat mee, zon zon en nog eens zon. Vanmorgen naar het strand gegaan en uurtje gespeeld. Op de terug weg een boodschapje gedaan. Voor lunch hebben Austin en ik pizza's gemaakt op wraps. Was echt lekker. Hihi. S middags was austin moe, hebben rustig aan gedaan . Maar hij luisterde super naar mij. Toen kwam moeder thuis. Wat een omslag qua gedrag zeg wauw. Wel grappig om te zien hoe personen invloed hebben op een kind. Omdat hij moe was vroeg gaan slapen . Alleen Carter had geen zin om te gaan slapen . S avonds waren ouders in gesprek voor huizen. En heb ik Carter over genomenen hij sliep binnen 10 minuten in mijn armen. Zo lief . Laatste dag van mijn werk week joepie. Is nu heerlijk weer dus hoop dat het zo blijft vooruitzichten zijn goed dus let's go for it. Veel buiten gespeeld met een buurjongen. En als avondeten op het strand fish and chips gegeten. Nu een vrij weekend voor de boeg. Morgen skype met me papa en me mama. En zondag even skypen op me oma haar verjaardag extra verrassing. Ook zondag af gesproken met een andere au pair dus wel wat dingen op de planning maar niet heel veel. Relaxt weekend voor de boeg. Zo dat was weer een lang verhaal voor me blog . Vind het leuk om al de reacties te lezen van me blog dus blijf dat doen. Hihi. Als je vragen hebt stel ze gerust. Liefs, De kiwi. P.S. de vraagtekens van de vorige blog waren eigenlijk emoticons. Geen idee waarom die niet verschenen.

Reacties

Reacties

Céline

Hoi Rik! Gaaf hoor daar! Volgens mij wordt je ondertussen al een echte authentieke Kiwi! Elke keer als ik nu een kiwi eet zal ik aan je denken :p
Heel veel plezier nog, en geniet ervan!

Xx van je zusje

conny van Es

Hoi Rik, fijn dat het weer beter wordt. Dat het daar zo wisselvallig is had ik niet verwacht. Dacht dat je daar gelijk alleen maar zonnige dagen zou hebben. Fijn dat je al aardig gewend bent. Austin houdt je aardig bezig zo te lezen. Leuk dat je ook van het land geniet. Veel plezier met de kindjes. Groetjes van Conny

Will

Hoi Rik. Wat een super avontuur ben je daar aan het mee maken en nog gaat mee maken. Ook die reis straks met de Kerst. Blijven genieten! Groetjes,Will

Petra

Zo gaaf allemaal Rik en voor je t weet is het Kerst. Uit welkland komt die jongen die voor het cricket komt?
Veel plezier en mooi weer.
Groetjes Petra

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!