Riksoesie.reismee.nl

Overmorgen gaat het avontuur dan echt beginnen

Hallo iedereen, Nu is het dan bijna zover mijn reis naar de andere kant van de aarde gaat over 2 dagen beginnen. En wordt ik een kiwi voor een jaar :). Afgelopen weken zijn wel beetje gek en vooral de laatste week is heel raar. Vrijdag een super leuk afscheidsfeestje van me lieve collega's gehad en dag erop mijn eigen afscheidsfeestje. En ook die was voor mij meer dan geslaagd. En dan begint de laatste week in nederland voor 1 jaar. Alles voor de laatste x: laatste zondag, laatste x repeteren met de muziek, laatste x vrienden zien en zovoort. Heel gek allemaal. Voel aan me lichaam dat er steeds meer spanning komt en dat ik er bijna HELEMAAL klaar voor ben. Morgen met koffer dan daadwerkelijk in pakken en hopen dat ik er alles in krijg wat ik er graag in wil hebben :). Dan vrijdag avond (morgen) nog ff genieten en goed afsluiten met de night of harmonie op dorp. Beter afscheid kan je niet hebben dan een lekker feestje op het dorpsplein. En dan begint eindelijk na z'n 3/4 jaar wachten mijn grote avontuur. Waar ik zolang naar uitgekeken heb. En ben begin ik een nieuw leventje daar voor een jaartje. Dus dit was het laatste verhaaltje van mij vanuit nederland het volgende verhaal komt vanuit de andere kant van de wereld. Ciao iedereen en tot over een jaar. P.S. Laat gerust een berichtje achter. Of mocht je vragen hebben stel ze gerust. Doei doei, Bye bye, Rik

Reacties

Reacties

Gonnie (van ome Jan)

Een rustige en veilige vlucht, heel veel plezier!!

Monique

Hoi Rik,
Heel veel succes en goede vlucht??
En ga je verhalen volgen.
Wat jij daar aan de andere kant van de
Wereld beleeft.
Groetjes Monique

Jessica

Hele goede vlucht Rik en heel veel plezier op je avontuur!
Ik ga je zeker volgen ;-)
liefs Jes

malou

hey Rik een goede reis en geniet ervan! Ik ga je zeker volgen. En ik hoop dat het helemaal top word!
Liefs Malou

Conny

Hoi Rik, nog even en dan ga je. Jeetje wat spannend. Een hele goede vlucht en ik ga je zeker volgen. Groetjes van Conny

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!