Riksoesie.reismee.nl

Bijna zover nog minder als 3weken

Hoi iedereen, Dit is dan mijn aller eerste verhaal voor mijn avontuur naar nieuw zeeland. Het gast nu op schieten nog minder dan 3 weken en dan zitten we in het vliegtuig naar nieuw zeeland. Het besef komt langzaam door dat ik nu echt bijna weg ga en naar de andere kant van de wereld verhuis voor een jaar. Maar alles is gelukkig nu geregeld alleen nog vlak voor vertrek een internationaal rijbewijs halen. Maar dus nog even genieten van me tijd in nederland. Eerst nog 3 dagen werken bij kombino en dan zit 21augustus ook daar mijn contract erop en heb ik nog 2 weken voor mezelf. En volgend weekend nog een weekendje weg met me vriendinnetje<3. Dus vanaf nu weten jullie ook waar mijn avontuur te lezen. Schroom niet om ook een berichtje achter te laten of dingen te vragen. Groetjes, Rik

Reacties

Reacties

Monique

Hoi Rik,
Dat wordt vanaf nu aftellen voor je.
Heel spannend!heel veel succes.
En ben benieuwd naar je verhalen.
Groetjes

Gonnie Korstjaans

Hoi Rik. Ik ben heel benieuwd naar jouw avonturen in het verre Nieuw Zeeland. Mogen wij je volgen? Heel veel vakantieplezier.
Groetjes, van Gonnie van ome Jan).

Geerke

Hoi Rik het wordt inderdaad heel spannend en ben natuurlijk heel nieuwsgierig hoe het jou gaat verlopen in een land hier ver vandaan . Een hele goeie voorbereiding en ben benieuwd naar je verhalen
Groetjes Geerke Ymker

Petra van Heesewijck

Gevonden Rik ik ga je volgen. Nog even sterkte en succes en geniet saampjes het weekend. En dan op naar t avontuur.

veel geluk en plezier.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!