Riksoesie.reismee.nl

Aan alles komt een eind

Halloo allemaal,

Daar ben ik weer met een nieuw verslag.

Mijn laatste van uit Nieuw Zeeland. Want volgende week vrijdag 4 september vlieg ik terug naar Nederland, zit het jaar in Nieuw Zeeland erop! Wat een geweldige avonturen heb ik mee gemaakt en wat ben en blijf ik van Nieuw Zeeland houden. Geweldige natuur en mensen + ervaring.

Mijn afgelopen 3,5week:

Maandag ochtend "4augustus" nog even gezellig gekletst met Koen en Evita en daarna naar het Auckland vliegveld gebracht vlogen ze naar Christchurch om het zuidereiland te bewonderen.

Donderdagavond superr goed nieuws gekregen van Kombino (werk voor ik naar Nieuw Zeeland ging). Ik mag terug komen fulltime ;). Zo gaaf heel blij mee, heb gewoon weer werk "bij mij oude collega's en kindjes" als ik in Nederland ben, schitterend.

Vrijdagochtend met Theodore naar zwemles gegaan. Was de beste les ooit. Wanneer de zwemjuf vroeg wie wil eerst? Zei Theodor: "ik ik" zo goed van hem en geen enkele traan. Dus weet is nu de knop om in zijn hoofd :).

's Middags was het dan eindelijk zover na veel studie uren met oefenen voor me examen. Was om 14.26 uur het moment van de waarheid. Wat ging het voor me gevoel goed, paar foutjes maar dat hou je toch denk ik zo ;) maar ging zo als ik gehoopt had. Nu 10 dagen wachten en ik weet de uitslag, duimen!!

Zaterdag avond de show Annie gezien. De musical die Sarah geproduceerd heeft met Maddie als Annie. Super leuke musical erg genoten. Gelukkig ging alles goed en was Sarah ook erg tevreden ;).

Maandag hadden twins Cros country run "een rondje rennen van 550meter lang met 50 andere leeftijds genootjes. Aan de eindstreep kwamen Chris en Liam als nummer 1 en 2 binnen. Trots op mijn jongens.

Maddie had ook gemoeten, maar die was "ziek" 'zag het ineens niet zitten omdat er een hoop snellere kids in haar klas zitten' dus hoefde ze niet van moeder, maar ach gooo twins :).

Dinsdag 12 augustus weer eens sportief gedaan ;). 's Ochtends rondje gerend wat niet van harte ging met me lichaam maar ach het begin is er weer. 's Avonds verder met mijn push ups gegaan. Eens even spierballen kweken voordat ik terug in Nederland ben ;).

Woensdag weer nieuws over het huis! Het is van de markt Sarah heeft er genoeg van en gaat iets moois bouwen boven op dit huis. Dus ben benieuwd wanneer daar mee gestart wordt, succes ermee Dan (nieuw au pair).

Zaterdag me Koen en Evita gezien voor een dagje. Gezellig gekletst over hun avonturen en gebowled als afsluiting de All blacks vs Australia gekeken voor 20 minuten want daarna moesten ze naar het vliegveld om terug naar Nederland te vliegen.

Gek gevoel om daarna weg te rijden van het vliegveld met de gedachten dat over minder dan 3 weken ik weg ga uit Nieuw Zeeland, wil er nog niet aan denken.

Zondag 16 augustus vandaag de laatste Annie show van in totaal 6 shows. Alles verliep goed dus allemaal blije mensen. Nu hopelijk beetje meer rust in huis ;)

Maandag ochtend het theater aan kant gemaakt dus Annie is nu verleden tijd ;).

Dinsdag 18 augustus te horen gekregen dat Sarah het huis van de markt af heeft gehaald omdat het veel te lang duurt zonder enig resultaat :(. Aankomend weekend alle spullen weer van opa en oma halen en huis weer inrichten.

Donderdag 20augustus

Had Maddie weer een nieuwe auditie in Auckland. Heen weg was geen probleem. Alleen na de auditie waren er te veel auto's op de weg, FILLEEE!

Na 1.5 uur eindelijk terug in Pukekohe. Gelukkig paar dagen later gehoord dat Maddie voor een recall mag komen komende dinsdag, gaan het zien.

Zondag 23augustus samen met Sarah en Scot "broer Sarah" alle verhuisdozen van opa en oma gehaald zodat we het huis weer kunnen inrichten voor dat Dan "nieuwe au pair" komt zaterdag.

Was even zweten maar was prachtig weer dus alles zonder problemen kunnen verkassen naar onze garage.

Maandag had Sarah 2 vrouwen bereid gevonden om ons te helpen met alles inrichten want Sarah heeft geen tijd en ik ook niet echt, moet me van mijn laatste dagen in Nieuw Zeeland nog even genieten ;).

De rest van de week gaan deze 2dames ons nog helpen zodat het huis er goed uit ziet als Dan komt.

Dinsdag naar de Recall van Maddies auditie gegaan. Ging heel goed ook de mensen waren heel blij. Kregen daarna te horen dat ze haar soort van aan het Reserveren zijn dus hopelijk gaat ze deze commercial krijgen.

Wel grappig heeft Maddie de eerste auditie gekregen waar ik haar naar toe heb gebracht "Dolls House" en nu de laatste auditie :).

Dus druk in de weer geweest om alles toch zo goed als draaiende te houden en normaal te houden voor de kids.

Aankomende Zaterdag 29augustus komt Dan aan in Auckland en dan mag ik hem een hele week trainen zodat hij alles hopelijk daarna zelf kan doen. Ik terug kan komen naar het kikkerlandje :). Ben me geestelijk al beetje aan het voorbereiden op het afscheid want dat wordt denk ik goed zwaar. Maar we gaan het allemaal beleven.

Nog 1 verslag hierna denk ik en dan zit mijn blog erop.

Tot de volgende keer,

Rik de kiwi

Reacties

Reacties

thuis basis

Ha die Rik, ja bijna is het zover, moet je afscheid nemen voordat we je hier kunnen verwelkomen.Ik zal volgende week ook nog een keer je kamer helemaal schoonmaken, zodat die weer fris ruikt als je terug bent. Heel veel succes met het afscheid nemen van je gezinnetje en van het land Nieuw Zeeland!
Goede reis terug en tot volgende week zaterdag!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!