Riksoesie.reismee.nl

laatste blog van 2014.

Hoi hoi iedereen,

Het gaat nu toch eindelijk gebeuren morgen vlieg ik naar Christchurch en begint mij 2 weken vakantie op het zuider eiland ben heel benieuwd.

Mijn weekje:

Zaterdag was een lange maar leuke dag.

Begon met niet echt best weer. Bij mij was het droog maar in Island Bay waar ik heen ging regende het de hele ochtend. Eerst naar Petone station gelopen 3.5km eitje;). Met de trein naar Wellington ( de trein had 8minuten vertraging joehoe daar haat ik openbaar vervoer nooit gaat het goed bij mij) en daarna verder met de bus naar Island Bay.

Om 13.00uur in Island Bay eerst rond gelopen in de miezer , snel een koffie gedronken en daarna was het droog dus wat meer gewandeld. Ook naar Wellington gewandeld naar de Botanic Gardens en door de winkelstraat. Om 18.30 zaten we in het Restaurant. Veel gewandeld dus hihi.

Een heerlijke pizza gegeten met 4 andere au pairs en daarna nog wat gedronken in een club. Om 23.00 uur naar huis gegaan want had nog een lange trip terug. Eerst met de trein en jahoor werden vervangen door bussen joehoe. En moest 30 minuten wachten. Maar was heel gezellig want buschauffeur was een Fries samen gekletst. Daarna nog van Petone station terug naar huis gelopen alleen nu dus berg op das minder. Maar ik heb het gered en snel in slaapgevallen rond 01.00uur.

Zondagochtend om 08.00 uur wakker geworden volgens mij. Kan ookk eerder zijn geweest ;). Toen ik in de woonkamer kwam was Tracey aan het stressen want ze was beetje laat volr haar vliegtuig. Even geholpen met alles zo snel mogelijk in de auto krijgen zodat ze weg konden ;). Daarna had ik de ochtend het huis alleen rust en stilte.

's Middags generale repetitie voor het concert. Om 16.00 uur het

concert gegeven was leuk om te doen lekker in het zonnetje gezeten ;).

's Avonds relaxed op de bank filmpje gekeken :).

Maandag (zomerweer prachtig) was Caleb (Austins neef) er die kwam zaterdag over uit Christchurch maar heb hem niet veel gezien het weekend (niemand van de familie echt);).

Maar zijn vandaag samen naar het zwembad in Upper hutt geweest was niet druk. Hadden de glijbanen mooi voor ons alleen. Ook het golfbad vond Austin leuk. Op de terugweg langs Bikepark gereden om daar even te spelen in de speeltuin. Daarna hadden we genoeg gedaan en waren we moe.

's Avonds naar Wellington geweest. Gekletst en wat gedronken met Moniek voor de laatste x want ze gaat woensdag naar huis :( .

Dinsdag prachtig weer (zomer jeaahh) was Caleb er nog steeds zijn toen naar Trampolinepark geweest. Een andere als de vorige x. Deze was 5 minuten rijden ideaal. Hadden hoop trampolines en een foam pit. Een ruimte waar ze zachte ballen hadden. Super leuk hebben ons een uur goed vermaakt ;).

's Middags in de achtertuin een waterballonnen gevecht gehad. Allemaal aan het einde nat ;).

Verder nog maiskolfen gegeten jamjam.

Woensdag laatste keer naar gymastiek geweest. Daarna gelunched met Mike en Tracey in Wellington, en natuurlijk met Caleb en de kids. Was lekker en gezellig. Daarna ritje gemaakt in de Cabel Car naar de Botanic Gardens en naar beneden.

Aan het eind was Austin moe maar gelukkig ging het goed. Heb de scheldwoorden soms wel naar me hoofd gekregen maar ja dat nemen we dan maar voor lief soms.

Het was de hele dag bewolkt maar toch 20 graden. En rond 17.00 uur begon het pas te regenen. Toen zat ik al lekker binnen.

's Middags hebben Tracey en de kids Caleb naar het vliegveld gebracht en die vloog terug naar Christchurch ;).

Owwja vandaag een kerstkaart gekregen van Petra van Heesewijck zelfs hier weet ze me te vinden. Thanks petra super lief ;)

Vrijdagavond kerst gevierd met Rob & Laura en de familie. Was heel gezellig. Zelf ook beetje verwent, hihi. Ketting gekregen en een t-shirt, ook nog een boek over het noordereiland toppie ;). Komt goed van pas aan het einde van mijn avondtuur.

Daarna nog film gekeken samen.

Zaterdag vanmorgen was de planning om naar de Botanic Gardens tegaan om gezellig te picknicken met de meet up group (kan je je aanmelden voor verschillende activiteiten). Maar helaas was het slecht weer en werd het gecanceld :(. Maar gelukkig weer wat nieuws op de planning ga nog met Laurie wat drinken in de stad. Verder koffer ingepakt. Want morgen gaat het eindelijk beginnen, Vakantie.

Vanavond nog even op de valreep oppassen (stond al gepland) op de boys.

Zondag (morgen) ochtend vroeg me bed uit want vertrek naar vliegveld rond 06.45uur.

Nu moeten jullie 1 weekje langer wachten dan normaal voor mijn volgende blog verschijnt. Maar over 2 weken staat mijn grote south island trip er helemaal in een x in.

Dit was dan me laatste blog van 2014 maar niet getreurd volgend jaar gaan we gewoon weer verder. Zodat jullie mijn avonturen goed kunnen volgen :).

Alvast iedereen een vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar.

Tot volgend jaar,

Rik de kiwi.

Reacties

Reacties

Helma en Nico

veel plezier tijdens je vakantie,

mama

Wij wensen je ook een heel fijne kerst toe in de zon, bofkont! en een fantatische jaarswisseling toe in Queenstown! Jij hebt dit jaar het eerste Nieujaar.
Geniet van de mooie omgeving en je vakantie!
Lieve knuffel xxx

papa

Veel plezier op je trip over het zuider eiland. Is er schitterend (weet ik uit ervaring). Geniet met volle teugen en doe zeker ook de unieke dingen daar. Kerst in je blote bast in de zon. Gek idee, maar net zo gezellig als in de kou. Tot volgend jaar!!

Monique

Fijne vakantie en veel plezier!
Jij ook fijne kerstdagen???????????????? en een gezond 2015!????
En tot volgend jaar!

En wat een mooie foto's van je vakantie????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!