Riksoesie.reismee.nl

Juni vloog voorbij :)

Hallo lieve mensen,

hoe gaat het ermee? Begint de zomer nu eindelijk te komen. Hier wordt het beetje bij beetje "winter" niet zoals in Nederland gelukkig. Het blijft toch iets warmer maar 's ochtends vroeg lijkt het toch bizarrr koud zo nu en dan.

Mijn afgelopen weken:

Vrije en relaxde zaterdag "13juni" heerlijk. Ochtend wat geshopt. 's Middags bij een rugbywedstrijd gekeken van een andere au pair. Wauw wat gaat het daar ook hard aan toe ;).

's Avonds lekker niks gedaan gewoon omdat het kan.

Zondag "14juni" vroeg moeten staan vanwege gymastiekwedstrijden van de twins. Deden het super goed 6onderdelen. Na afloop de punten op een certificaat en het grappige is ze hebben precies hetzelfde gemiddeld tot op de tiende hihi identieke tweeling ;).

's Middags mee geweest naar pianoles, daarna een film thuis gekeken want iedereen was moe. Eind van de middag voelde Liam zich niet lekker. Geen avondeten maar wilde naar bed. 's Avonds/nachts kwam alles er weer uit, Arm kind.

Ook Theodore had een ooginfectie. Dus maandag en dinsdag waren beide thuis. Gelukkig ging het snel weer de goede kant op en konden ze beide woensdag weer naar school en naar kindy.

Woensdagmiddag "17juni" een uurtje Maddie en Rik tijd gehad. Weer geoefend met haar fiets na een paar x geprobeerd te hebben, had ze het zelfvertrouwen gevonden en nu kan ze het helemaal zelf woehoeee. Go Maddie :).

Donderdag "18juni" vandaag is mijn lieve mama jarig. Helaas kon ik er niet bij zijn wat natuurlijk even een tegenvaller. Halen we volgend jaar wel weer in.

HAPPY BIRTHDAY mams ;).

Vrijdag "19juni" is Theodore 3 jaar geworden kleine kids worden groot hihi. 's Ochtends eerst samen gezwommen en 's Middags na alle activiteiten een feestje gevierd bij de ijssalon in Pukekohe.

Zondag "21juni" nog een feestje voor Theodore. Maar voor de familie en vrienden. Was heel gezellig, samen een lunch gehad en veel gekletst. Of althans Sarah was haar stem kwijt dus voor haar veel luisteren :).

's Middags naar Auckland gereden (onderweg oma opgehaald) voor een tv commercial auditie. Dinsdag re horen gekregen dat ze aanstaande donderdag "25 juni" terug mogen komen, spannend. Ook moeder moet dan mee komen want ze willen zoveel mogelijk familie. Werd ook voor mij gevraagd kmdat ze dachten dat ik de vader was;). Toen ze wisten dat ik de au pair was was het gelijk niet goed, zou zo de vader kunnen zijn qua uiterlijk maar ach geeft mij weer wat meer rust hihi.

Helaas kregen we vrijdag (vandaag 26juni) te horen dat ze nirt uitgekozen zijn.

Maandag "22juni" was het een schitterende dag. Vol op zon en hoge temperaturen (voor de winter 20°C). De uitgelezen kans om een groot stuk te lope in korte broek, uiteindelijk stond de teller op 9.5km.

Dinsdagochtend "23juni" stond er ineens een pakketje met mijn naam erop voor me deur joepiee. Wat me weer een lekkere boost gaf met allemaal kaarten en cadeautjes erin, (vooral voor de kids en Sarah dus ben benieuwd hoe die reageren) Jeehhh.

's Middags bij thuiskomst konden de kids ze uit pakken.

's Middags nog een kaart van Jac en Jo ontzettend bedankt ;).

Woensdag "24juni" stond ik op meg rugpijn (z'n pijn alsof je iets verkeerd getild hebt) maar denk dat ik verkeerd geslapen heb :(. Dan merk je toch wel weer hoe hard je rug werkt de hele dag. Gelukkig alles goed door staan en 's avonds op me bed met electrische deken aan gelegen. Donderdag lekker lang uitgeslapen om me rug rust te geven en omdat ik het nodig/lekker vond ;).

Sinds afgelopen maandag "22juni" koelt het ook goed af in de nacht zodat het 's ochtends vrij lastig is om je bedje uit te komen. Maar ja dat hoort bij het weer, geen wolken aan de lucht overdag dan daad de temperatuur tot net iets boven het vriespunt (aangezien de huizen niet zo goed geisoleerd zijn is dat goed koud).

Vanaf vandaag (26 juni ) is het ook over met de blauwe lucht en zon. Want hele dag regen en veel grijze wolken BAH!

Over exact 3 weken komen Koen en Evita aan hier in Nieuw Zeeland en gaan we samen een awesome tijd beleven woehoe gaat zo snel.

Na mijn 2 weken vakantie nog 5 weken en is het bye bye Nieuw zeeland :( & hallo Nederland ;). Nog ruim 2 maanden te gaan.

Bye bye allemaal,

Rik de kiwi

Reacties

Reacties

Paula

Hoi Rik,jeetje wat gaat de tijd toch snel nog twee maanden niet te geloven!Wat heb je een geweldige tijd daar ,zal wel wennen zijn straks weer hier,drukke wegen veel mensen op een klein stukje aarde!!!Geniet er nog van,liefs Paula

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!