Riksoesie.reismee.nl

mei is al bijna voorbij !!! waar gaat de tijd heen :).

Hoi hoi lieve bloglezers,

Hoe is het?

De tijd begint op te schieten nog 3.5 maand te gaan. Met andere woorden al 8.5maand weg van huis wauw dat klinkt al een tijd.

Is weer even geleden dat ik een nieuw verhaal geupload heb. Maar toch nu even snel.

Beginnen aan het begin van deze maand:

Dinsdag 5 Mei was Sarah jarig. In het weekend al met al de kids een cadeautje uitgezocht voor mama. Ook hebben ze allemaal een kaart/tekening gemaakt. Dinsdagochtend nog een ontbijtje op bed gemaakt.

Vrijdag avond naar de Dolls house show geweest om de andere 2 kids te zien. Was leuk om het verschil te zien. Gelukkig vond ik Maddie het toch beter doen tijdens haar show.

In het weekend 9 - 10 - 11 Mei, kwam Jacintha gezellig langs. De zaterdag samen met Stephanie naar een watergarden gegaan. Begin begon heel slecht maar gelukkig was er een fout op de plattegrond en achter een haag werd het mooi ;). Met een grote waterval en paar meertjes en kleine stroompjes prachtig.

's Middags een rondje Pukekohe gelopen om Jacintha het te laten zien.

's Avonds fish and chips gehaald en een film gekeken (the boy in striped pjama's), natuurlijk met een paar drankjes :).

Zondag rustig uitgeslapen. Daarna ontbijtje en met de auto naar het rode meer gegaan. Was prachtig om het weer te zien. 's Middags moest ik werken eerst samen de auto gewassen en daarna naar 2 speeltuinen geweest zodat de boys hun energie kwijt konden.

's Avonds nadat alle kindjes sliepen een film gekeken.

Maandag ging Jacintha helaas weer naar huis. Eerst 's ochtends nog een koffie samen gedronken. Voor de schoolrun Jacintha naar het treinstation gebracht.

's Middags begon de normale routine weer. Gelukkig had ik alles op schema en lag de laatste al om 20.15uur op bed.

Woensdag vertelde moeder dat het huis weer op de markt gaat dus alles moet weer spik en span zijn. Hopelijk wordt het snel verkocht.

Donderdag en vrijdag Maddie weer naar haar Dolls House show gebracht. Nu in totaal 5x de show gezien. Kan hem bijna dromen nu volgende week nog 2 x en dan is het afgelopen. Vrijdag voor het eerst een grote fout gezien haha. Een van de acteurs was in slaap gevallen backstage hihi. Maar omdat ze profs zijn was daar niks van te merken ;).

Zaterdag me haartjes weer laten knippen en over de markt in Pukekohe gelopen.

's Middags voor het eerst met Maddie geprobeerd om te fietsen. Want ja op 8 jarige leeftijd moet dat toch wel kunnen in mijn ogen.

Rustige avond gehad alleen Theodore thuis en die lag al snel te slapen.

Zaterdag en zondag een open huis gehad. Kwamen aardig wat mensen kijken dus hopelijk wordt het snel verkocht of in ieder geval een bod op gedaan.

Zondag met de boys de eendjes gevoerd en een heuvel opgeklommen in de ochtend. En 's middags lekker buiten gespeeld want het was mooi weer.

Vandaag (woensdag 20 mei) de 6de x Maddie haar show gezien morgen nog 1x voor mij en dan volgende week begint het normale leven weer.

Was leuk om haar te zien stralen en doen in Dolls house maar is ook heerlijk als het achter de rug is. Meer rust en regelmaat voor allemaal :).

Seee yahhh

Kiwi Rik

mama

Ha die Rik, ja gelukkig nog 'maar' 3,5 maand voordat je terug bent. (hihi lijkt toch nog een tijd hoor)
Ik hoop dat je Maddie aan het fietsen krijgt voordat je terugkomt, maar dat moet toch wel lukken?!
Heb je misschien foto's van dat rode meer, lijkt me gaaf omdat te zien.
Hier verder alles goed, Koen heeft morgen zijn laatste examens, 2 stuks. En dan begint zijn lange vakantie!
Wij beginnen volgende week met de beneden verdieping op te knappen. Dus volop werk aan de winkel.
Nou veel rust en plezier, vooral weer na deze hectische weken van de musical in Auckland, Dolls House.
Liefs mama xxx

papa

Je bent altijd een Casanova geweest met ontbijtjes op bed voor mama (en mij) tijdens verjaardagen en moeder/vaderdag. Wie jou krijgt..........
Leuk als je zegt, dat je gelukkig weer bijna naar de normale routine kunt. En dat terwijl ook dat eigenlijk vaak een race tegen de klok is.
Een beetje planningstress, Rik draait er zijn hand niet voor om.
Begint inderdaad op te schieten. 'Bijna' kom je al weer naar huis toe. Maar eerst zijn nog onze beide boys (en Evita) een MAAND een halve wereld van ons vandaan. Wordt pittig, maar you will have the time of your liver.