Riksoesie.reismee.nl

Herfst in Pukekohe

Hoi allemaal,

Eindelijk (had nog wel langer mogen duren) wordt het kouder in Nieuw Zeeland. Weg uit de 20+.

Hoorde dat het in Nederland meer lente weer wordt. Nou mensen geniet ervan ;).

Mijn weekje:

Maandag ochtend klopte de herfst/winter aan de deur. Brrrr wat js het dan koud in huis. Met houte wanden en enkel glas plus geen centrale verwarming. Dat is wel ff wennen.

Helaas wat minder nieuws te horen gekregen deze week.

Het huis waar Sarah een bod op had gedaan (en geaccepteerd was) is helaas verkocht aan iemand die hoger bood. Het vervelenste is dat onze makelaars niks deden om ons huis te verkopen, luie mensen. Hebben andere mensen naar het huis gebrscht waar Sarah een bod op had gedaan en daardoor is het nu verkocht. Dus weet niet wat hun probleem is maar dat maakt me wel boos op die makelaars .

Dinsdag samen met Liam naar Maddie haar kamp gegaan, haar opgehaald want ze had een repetitie in Auckland. Daarna had ik 3 uur samen met Liam. Naar Mount Eden gegaan (deed ik ook met Chris). Vlak voor het begon te hozen zaten we in de auto, perfecte timing.

Wel leuk om het verschil te zien tussen de twins als ze elkaar niet hebben. Chris kan zich nog heel goed concentreren en vond het geweldig om te genieten van het uitzicht. Terwijl Liam meer door wilde gaan :).

's Avonds met 2 au pairs samen avondeten gemaakt en de film save the last dance gekeken. Vind het nog steeds bijzonder/knap dat ik alles zonder problemen kan volgen zonder in me hoofd alles te vertalen.

Was weer koud dus de rest van de avond de heater in me kamer aan gezet, zodat ik het lekker warm kreeg.

Woensdagochtend waarschijnlink laatste x echt uitgeslapen zonder andere geluiden die me wakker maken ;). Daar heb ik even gebruik van gemaakt 10.30uur ging ik me bedje uit. Ontbeten en weer een rondje gerend gaat steeds beter. Zat nu op me oude snelheid alleen nog de km uitbreiden van 6km nu naar 9.5km hopelijk snel.

Donderdag nadat ik Maddie in de ochtend naar Auckland had gebracht en daarna terug naad kamp lang oma gegaan. Want Sarah was weer daar. Iedereen op gepikt en kofferbak vol gepropt.

Verder rustig aan gedaan in de middag.

Vrijdag in de ochtend met Leonie geskyped, heerlijk bij gekletst vond het fijn om je weer even te zien en te spreken. Verder planning voor aankomende weken voor Maddie haar repetities en shows door gesproken gaat lekker druk worden en ik ben een hoop op de weg ;).

's Middags allemaal Maddie van kamp gehaald en ik heb de laatste 7.5km naar huis gerend moet toch beetje sportief blijven.

's Avonds hadden de boys allemaal hun nieuwe dieren pjama's aan super schattig. Als jongens onder elkaar samen gestoeid.

Keer skype laat het me weten?

Nog 20 weken Nieuw Zeeland.

Bye bye iedereen

Rik de Kiwi

Reacties

Reacties

papa

hier behoort het warmer te worden ja. Maar langs de lijn vanmorgen (bestuursdienst gehad) niet veel van te merken; fris ondanks zonnetje. Jij veel plezier met de start van de gewone werkweek.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!