Riksoesie.reismee.nl

dan ben ik nu 7 weken weg.

Heey allemaal,

Hoe is het ermee?? Hoop dat het goed gaat ;).

In mijn vorige blog inderdaad verkeerd geteld qua weken want zijn nu 7 weken thanks mama :).

Vragen:

-Mama:

Is het leven daar duurder dan in Nederland, bv met boodschappen doen in de supermarkt?

Volgens mij wel. Het lijkt zo ie zo duurder omdat een dollar minder waard is als een euro. Maar vooral groente en fruit is erg duur hier.

Bijv. $3.50 voor 1kg bananen.

Afgelopen week ging als volgt:

Zaterdag begon met 2 uurtjes op Austin passen en hem daarna naar cricket brengen naar vader. Nadat ik Austin naar vader had gebracht ben ik naar northland geweest naar Kurt (zoon van kathie en mike die in whangarei wonen) en hebben we samen de basics van basketbal gedaan.

Je zult het misschien niet geloven maar ga misschien basketballen hier. Eerst paar keer de bal gegooid en beetje regels doorgenomen en toen 1 tegen 1 gedaan was leuk om te doen. Daarna nog gooien van verschillende afstanden en plaatsen en gelukkig werd ik steeds beetje beter in het gooien. Na het basketballen stonden wel de blaren op me tenen dat was iets minder.

S middags nog even lanfs geweest bij cricket en beetje gekeken. Kreeg uit leg van lora dus snap nu het spel maar vind het maar een gekke sport spelen een hele dag 1 wedstrijd. 3.5 uur pauze en weer 3.5 uur. Iedere x hetzelfde na 45 minuten gekeken te hebben vond ik het wel weer genoeg cricket wie weet dat ik over een paar weken nog eens ga kijken maar vind het een gekke sport. Na het cricket kijken naar huis gegaan en heerlijk op bed gelegen. Bijgetankt van me 48 uur die ik gewerkt heb deze week ;).

'S avonds met een kinderdagverblijf stagiare uit duitsland (alice) in de plaatselijke pub de rugby match australie tegen nieuw zeeland gekeken. Was een zenuwslopende wedstrijd. Met uiteindelijk in de laatste 15seconde de winnende punte voor de all blacks. Iedereen was opgelucht in nieuw zeeland. En ik heb nu 3 wedstrijden gekeken en 3x wonnen de All Blacks yes.

Zondag heb ik voor de verandering een x uit kunnen slapen met dank aan Austin bedankt voor het rustig doen ! Werd om 10.00 wakker. S middags met Fabian (au pair van de orientatie) gekletst en een koffie gedronken. Daarna nog 6km hard gelopen om er toch nog een sportief weekend van te maken. Hihi.

Maandag t/m vrijdag leuke momenten ;) :

Maandag samen met Austin, Tracey en Carter opgehaald van het vliegveld. Daarna lunch gehad samen en Tracey naar werk gebracht. Moest haar ook weer ophalen na werk dus in Wellington gebleven. Naar een echt strand geweest (met zand) en daarna nog naar het "te Papa museum geweest. Austin luisterde super goed de hele tijd in het museum. In een simulator van een aardbeving geweest en veel opgezette dieren gezien en filmpjes, gezellige middag.

Op de terugweg vielen Austin en Carter in slaap in de auto ;).

Dinsdagavond vertelde Tracey (host mom) dat we 3 weken langer in het huis kunnen blijven. Dus hebben iets meer tijd om een nieuw goed huis te vinden.

Woensdag ochtend naar de gymastiek geweest. Veel gerend achter een bal aan en geprobeerdde bal in de basket te gooien helaas dit x lukte het niet volgende x beter ;). Vandaag is het echt lente/zomer weer dus ook nog even naar de speeltuin nog wat meer energie verbranden hihi.

Woensdag avond rondje gerend 6km. Gaat goed. Hihi was heerlijk weer. Daarna mezelf beloond met chips and hawai burger Jamjam.

Vrijdag voor lunch wentelteefjes gemaakt en Austin vindt ze super lekker. Dus dat gaat vaker gebeuren. Hè balen zeg ;).

Dan heb ik nu een lang weekend voor de boeg. Aankomende maandag is het labour day (geen idee wat het inhoud) maar is nationale feestdag dus 3dagen weekend.

Weer wordt niet zo goed dus zien wel hoe alles loopt.

Kijk heel erg uit naar mijn vakantie over 8 weken naar het zuider eiland kan niet wachten. Maar gelukkig gaat de tijd snel. Dus vliegen die weken ook wel om

Groetjes,

Uit Nieuw Zeeland

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!